Ene 19

DINOSAUROEN TXOKOA

D ereduko 1go mailako ikasleek dinosauroak landu ditugu eta etxetik ekarritako gauzekin txoko zuria apaindu dugu.

Asko ikasi dugu eta primeran pasa dugu.

AMA

Los alumnos  y alumnas de 1º  del modelo D hemos estudiado los dinosaurios y con  el material  traido de casa hemos decorado el txoko zuria.

Hemos aprendido y disfrutado mucho.

Ene 19

RRSULTADO VOTACIÓN JORNADA CONTINUA

A la espera del último recuento oficial, comunicamos que por una amplia mayoría los padres y madres del centro os habéis decantado por un cambio en la jornada, para pasar a ser continua.

Mañana recibiréis una carta desde el centro, con toda lainformación de la votación, porcentajes etc.

 

Ene 17

Picasoren “Guernica” koadroari buruzko hurbilketa 5. mailan

“Guernica” koadroa, bakearen aldeko eta gerraren kontrako sinbolo unibertsala da. Euskal Herriko herri  horretan gertatutakoa inon gertatu behar ez dela oroitarazten digu. Gure herriak bakea behar du, munduak bakea behar du.

KOADROAREN ANALISIA ETA INTERPRETAPENA: Historian zehar, asko eta asko egin dira. Guk arbel digitalaz baliatuz, gurea egin dugu.

Tamaina: 3,5 X 7,82m. Txuri eta beltzean da. Heriotzaren kolorea, tristetasuna, kea,…

9 pertsonaia daude: 3 animalia, 4 emakume, ume bat eta soldadu bat. Guztiak ezkerretara begira. Soto edo babesleku batean daudela ematen du.

Erdian, zaldia zauritua agertzen da. Orokorrean zaldiak edertasuna, fideltasuna, gogortasuna eta prestutasuna sinbolizatzen du. Zaldiaren sufrimenduarekin, herriaren sufrimendua adierazten da.

Zezenak (poterea, ausardia, indarra,..) faxismoa, bonbardaketaren eragileak irudikatzen ahal ditu.

Txoria: askatasuna, hauskortasuna. Hilik dagoela eta erortzen ari dela ematen du.

Ezpata hautsita duen gizon bakarra, soldadu menderatua. Bere eskutik ateratzen den loretxoak itxaropena adierazten ahal du.

Ezkerreko emakumea negarrez umea hil baita. Beheko emakumea gorpua arrastaka desorientatua dabil. Eskuineko emakumea oihukatuz eta sute batean harrapatua dagoela ematen du. Goiko emakumeak mamu bat dela ematen du.

Ene 17

LAGUN BERRIAK GELAN

“Aste honetan gelan arrainak izan ditugula probestuz, hauen behaketa sakona egin ahal izan dugu. Ura aldatu diegu, jaten eman, giro goxoa eskaini… eta  bizitzeko behar dugunaz hizketan aritzeko aukera eman digu. Gainera, acuarioa marrazteko aukera izan dugu eta pasabidean gure lanak jarri ditugu ikusgai. Eskerrik asko familia aukera paregabe hau eskaintzeagatik!

Aprovechando que esta semana tenemos unos peces en el aula, hemos podido observarlos con mucho interés. Les hemos cambiado el agua, les hemos dado de comer, les hemos ofrecido un ambiente calmado… y nos ha dado la oportunidad de reflexionar sobre lo que necesitamos para vivir. Además, hemos tenido la oportunidad de dibujar el acuario y exponer nuestros trabajos en el pasillo. ¡Muchas gracias familia por ofrecernos esta oportunidad!”.

 

 

 

 

 

5 urte.

Ene 11

HÁBITOS SALUDABLES

El grupo de 4º y 5º hemos trabajado en clase el tema de la salud. Entre todos hemos preparado una actividad internivelar, para compartir con nuestros compañeros de 3º.

La actividad consta de dos partes:

– En la primera parte, cuatro alumnos explicamos brevemente al resto de compañeros, los hábitos saludables más importantes trabajados en clase.

– En la segunda parte, les hemos ayudado a buscar 6 nombres de hábitos saludables en una sopa de letras, que previamente hemos preparado con nuestra profesora.

Esperamos que os guste a todos.